Music Days
3:40 pm15:40

Music Days

Hoera!

Dit jaar bestaat fanfare De Scheldezonen uit Nieuw-Namen 155 jaar en wij mogen op hun feestje komen. De hele zondag is het feest, want zowel in het gemeenschapscentrum als in de kerk én hun eigen repetitielokaal zijn er optredens.

Je vindt ons in gemeenschapscentrum De Kauter en we spelen van 15.40 tot 16.20 uur. Tot dan!

Koningsdag
2:30 pm14:30

Koningsdag

Dit jaar is de invulling van Koningsdag voor onze harmonie wat anders.
Het Oranjeconcert in het stadhuis is komen te vervallen.

Wel neemt de harmonie deel aan de Oranjereceptie die de gemeente voor genodigden organiseert.

We zien jullie graag bij ons volgende optreden te Nieuw-Namen bij de Music Days!

2:30 pm14:30

Jeugdmatinee

Op zondagmiddag 14 april is er weer een concertje voor alle kinderen in Hulst!
Ontmoet de harmonie, zorg dat je erbij bent.

Vooraf vanaf 2 uur kun je geschminkt worden en kun je circusacts zien. Om half 3 begint het concertje met circusmuziek. Daarna kun je nog meedoen met circus Reinardi in de foyer. Superleuk! Kom je ook? Wij hebben er al zin in.

Concert samen met Harmonie EMM Koewacht

Concert samen met Harmonie EMM Koewacht

Een muziekvereniging suf? Niets is minder waar! De harmonie leeft!

Na enkele uitdagende jaren slaan Harmonie Hulst en Harmonie E.M.M. Koewacht eenmalig de handen in elkaar voor een groots jubileumconcert, onder leiding van hun enthousiaste dirigent Timothy Claeyé. Met een gezamenlijke ledenlijst van bijna 100 muzikanten waaronder ook een mooi aantal jeugdleden en met de inbreng van Popkoor AkKOORd, musicalstemmen Sandra Swagers & Liesbet Hermans en presentator-cabaretier Tijn Broekaart, belooft het een onvergetelijke avond te worden.

Of je nu houdt van prachtige orkestwerken (Leonard Bernstein, Alfred Reed, Thomas Doss), een vleugje filmmuziek (James Newton Howard, Alan Menken), musicals (Wicked, The Greatest Showman) of hedendaagse pop en rock (Within Temptation, Goldband), wij brengen het deze avond allemaal. Kortom: een niet te missen muzikaal feest voor groot en klein.

Echt een aanrader: kaarten zijn te bestellen via het Scheldetheater - maar wacht niet te lang!

Quizconcert
7:30 pm19:30

Quizconcert

Meer informatie volgt later, alle details en ins en outs… maar dat het ontzettend leuk, lachen en gezellig wordt: dat staat al vast!

Het Quizconcert van onze Harmonie mét een speciaal quizteam in de theaterzaal van Den Dullaert! Zet het vast in je agenda!

Nieuwjaarsconcert
10:30 am10:30

Nieuwjaarsconcert

Op zondag 8 januari 2023 bent u van harte uitgenodigd om 10.30 uur bij ons Nieuwjaarsconcert.

We houden dit in theaterzaal De Halle in Axel en onze muziekvrienden van fanfare Weldoen door Vermaak komen uit Clinge het concert een feestelijk tintje geven.

Kaarten zijn vanaf maandag 19-12 te verkrijgen bij de leden van de Harmonie.
Je kunt ook een berichtje sturen naar kaarten@harmoniehulst.nl met je naam, adres en het aantal kaarten dat je wilt reserveren. Wij leggen ze dan speciaal voor jou klaar aan de kassa van De Halle in Axel.
Tot snel!

Tweede Kerstdag
11:00 am11:00

Tweede Kerstdag

Het is alweer even geleden, maar tijdens de mis van 11.00 uur is de muziek van de Koninklijke Stedelijke Harmonie eindelijk weer te horen in de basiliek.
Behalve mooie, stemmige muziek klinken er ook kerstliederen en speciale kerstarrangementen op deze kerstochtend.

View Event →
Jeugdmatinee in Den Dullaert!
3:00 pm15:00

Jeugdmatinee in Den Dullaert!

DAAR GAAN WE WEER!!

Na de Superhelden van 2019, veroveren dit keer de sprookjesfiguren de theaterzaal van Den Dullaert! We moesten ons concert wat gepland stond op 22 maart 2020 UITSTELLEN en hopen nu dat het ‘gewoon’ op zondagmiddag 16 oktober 2022 door kan gaan. Wij hebben er zin in jullie allemaal weer te mogen ontmoeten.

In Den Dullaert dus!