Vrienden van de harmonie

Hoewel de contributie en de gemeentelijke subsidie gezamenlijk een aanzienlijk bedrag vertegenwoordigen, zijn deze inkomsten bij lange na niet kostendekkend. Niet vreemd als men bedenkt hoeveel kosten een harmonieorkest heeft: opleiding, dirigent, zaalhuur, aanschaf en onderhoud instrumentarium, verzekeringen, e.d. De harmonie Hulst doet dan ook een beroep op mensen die ons orkest een warm hart toedragen.

Harmonie Hulst - panorama.jpg

Vrienden worden

Wat kun jij betekenen?

Door het (financieel) ondersteunen van de harmonie Hulst kan de vereniging worden geholpen. Vrienden maken het mogelijk dat de vereniging kan investeren in de belangrijkste middelen die nodig zijn om de toekomst van de vereniging te garanderen:

• Jeugdopleiding en enthousiasmeren voor blaasmuziek.

• Aanschaf en onderhoud instrumentarium

• Uitstekende artistieke leiding

• Realiseren van muziekprojecten en interessante concerten

Leerlingen op bezoek.jpg