Speel je mee?

Hou je van musiceren of wil je een instrument leren spelen? Dan is harmonie Hulst voor jou de juiste vereniging. Wij bieden je een muzikale plek om je eigen plezier te verkennen, maar ook de uitdaging om met z’n allen een hechte club te vormen, die ervoor gaat om op muzikaal vlak zo goed mogelijk te presteren.

Gelaarsde kat.jpg

Het is leuk om samen muziek te maken

Dat ga je doen

Onervaren?

Als je nog nooit een instrument gespeeld hebt, dan kun je dat via onze vereniging leren. Wij bieden je proeflessen aan waarbij je kunt proberen welk instrument het beste bij je past. De theorie leer je gelijk met de muzieklessen en we zoeken naar een manier van lessen waardoor je zo vlot mogelijk kunt meespelen in het orkest.

ervaren?

Uiteraard geven we je als muzikant de gelegenheid om eerst eens kennis te maken met de harmonie. Je kunt enkele repetities vrijblijvend meespelen. De muzikale vereisten voor het meespelen in het harmonieorkest is dat je minimaal HAFABRA diploma B hebt of een vergelijkbaar niveau. Besluit je om te blijven, dan word je lid. Je kunt vervolgens een muzikaal uitdagende, maar ook gezellige tijd tegemoet zien. Op jaarbasis geven we zo’n 5 tot 7 concerten.

12341357_973892515989665_1795152096731059309_n.jpg

Heb je geen instrument?

Geen probleem! De vereniging heeft een aantal instrumenten in bezit waarvan je er één in bruikleen kunt krijgen. Hiervoor krijg je een goed instrument dat door de vereniging onderhouden wordt. Verbruiksartikelen (rieten, olie, vet, stokken, etc.) betaal je zelf naar eigen verbruik. Startende en jeugdige muzikanten krijgen een studie instrument. Hierdoor is de drempel om te beginnen met een blaasinstrument zo laag mogelijk.

Contributie

Jaarlijkse contributie € 100
Orkestleden tot 18 jaar € 75
Leerlingen € 25

Verschillende leden bespelen een instrument van de vereniging. Elke eigen fluit, klarinet, saxofoon, trombone, tuba, hoorn, trompet, slagwerk of ander instrument kan meeverzekerd worden in de collectieve verzekering van de harmonie.
(een contributiejaar loopt gelijk aan een kalenderjaar)